677. GREIDER – 1 MAJ!

1maj2011.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

12 responses to “677. GREIDER – 1 MAJ!

  • Sirpa

    Piaf..den lilla kvinnan med den stora rösten! Död och begraven..men inte glömd!Tjohej!

    • Dan Greider

      Jag undrar vem den stora kvinnan med den lilla rösten var? Glömd men levande förmodligen för att vara konsekvent! TJOHEJ!

  • Kao

    Hej där.Det var en söt liten skylt :-)Ser att du kör med den underbara Edith Piaf – (jag har nyligen kört en repa med Björn Afzelius, där IKAROS är min absoluta favorit.) Men ikväll har jag skrivit annat;)Ha det bästKao

    • Dan Greider

      Ja, jag tyckte jag fångade ESSENSEN (ÄSANGSEN!) av fyra års bloggande i den lilla skylten! TJO!

  • HEMIMAMMA

    nej, vi ska inget ångra!!Jag hoppas att ni alla kan demonstrera för mig också i morgon, jag har tyvärr förhinder.Men jag tröstar mig att jag deltog i påskuppropet och agiterar här i bloggen i tid och otid.Hemikramar ♥

  • skvitt

    Nu sitter borgarklassen hemma med sina deklarationer medan arbetarklassen visar sin solidaritet!/Skvitt

  • uno

    Toppenlåt! Toppendag här i Malmö. Shoot again, man!

  • fiffy

    Hiihiih!..Nordic style!!..;)). ..Det där é ju JAG som går i ringen!!!!..Va´du mé i samma tåg? ;))Apropå Piaf..så, hörde jag bl.a. Kristerssons uttalande om sjukförsäkringen!!….mao. ett inlägg Mittiprick..som Alltid!!Tjo!..och kram! =)/ fiffy

  • Summasummarum

    Ett senkommet hej, skönt att se att du är i farten. Give them hell..!

Vad tycker DU?

