672. GREIDER – Är det något fel med att tro på sig själv?

Reinfeldt_Misstro.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

5 responses to “672. GREIDER – Är det något fel med att tro på sig själv?

  • HEMIMAMMA

    ”Satsa på dig själv – Runka i motvind”sorry om jag är lite vulgär…. =0)Hemikram och Tjo!

  • fiffy

    NEJ!..det är ABSOLUT inget fel med att tro på sig själv, TVÄRTOM!!..DOCK, så till vida att man ÄVEN tror på andra!!..vilket TYVÄRR INTE dagens regering gör!! (..avseende bl.a. dem sjuka m.fl.)!Kram!/fiffy

    • Dan Greider

      Det var ungefär så jag tänkte med detta inlägg. Men det blev nog inte riktigt tydligt (mitt fel!) men du begrep i alla fall galoppen! Det är ju så att Alliansens politik bygger på MISSTRO – mot andra. De spelar ut folk(grupper) mot varann. Alla bär en bidragsfuskare inom sig och piskan ska vina. Och JAG ska minsann se till att JAG får det bra för ALLA ANDRA FUSKAR!Och du sätter fingret på grädden på moset: Jag önskar ALLA att tro på sig själv men bara i kombination med att det inte går ut över andra. Tjo!

  • fiffy

    FÖRSTKLASSIGT SKRIVET!! Tjo!

Vad tycker DU?

