668. GREIDER – sENDAI

sendai.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

3 responses to “668. GREIDER – sENDAI

  • skvitt

    Hej!Bilden du har gjort är så uttrycksfull att jag snor den rakt av (på mitt sätt) och hoppas att du inte blir sne’ för det. Men givetvis så länkar jag till dig och avslöjar att bilden är din!Må väl!/Skvitt

  • uno

    Hörru grabben, Jag har tipsat Galago på dig, att du finns, och att du bildbloggar, och att du är kung bland bildbloggar i hela Schwärje. Faller detta dig på läppen blir jag glad. Annars blir jag också glad bara för att du finns och gör dessa suveräna bilder som säger mer än ord (min grej som jag borde utveckla till en stor säck för alla att falla i). Baba U

Vad tycker DU?

