649. GREIDER – FÖLJ INTE ARBETSLINJEN.

IAmNotARobot.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

7 responses to “649. GREIDER – FÖLJ INTE ARBETSLINJEN.

  • Anna

    Jag följer definitivt inte arbetslinjen och tänker inte göra på hela veckan. God fortsättning!

  • Eva

    Jag arbetslinjar, jag städar, svabbar golv varje förmiddag, hej å hå!

  • HEMIMAMMA

    jag är inne på mammalinjen jag =0)

  • Ättestumpan

    Arbetslinjen, va e det? och det låter som att det passar in på mig, dock vill jag ha jobb! och jobbar för att få nåt…taxi-jobb-kurs…uppkörningen närmar sig. Läbbigt! /go natt

  • Kao

    Vi kan ju inte ha en massa döende eller svårt sjuka på arbetsplatserna,, de ska sköta sej hemma enligt doktorns råd, tills de blir friska. Vem vill för övrigt anställa dem?Man borde i stället för att jaga sjuka människor, se till att våra ungdomar får jobb – och gärna sänka pensionsåldern till 63 år. Då blir det fler jobb åt de unga och färre desillusionerade såna…Ciao, amigoKao

Vad tycker DU?

