625. GREIDER – Minns Martin Ljung…en fin man! Och rolig!

MartinLjung.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

9 responses to “625. GREIDER – Minns Martin Ljung…en fin man! Och rolig!

  • imsy

    Jag är lite ledsen att han är borta. Men jag fick i allafall träffa honom i hans krafts dagar. Det var en fin man.

  • imsy

    Jag har haft förmånen att träffa många av våra stora kändisar. Martin Ljung träffade jag via dottern.

  • Ylva Maxwell

    En fantastisk Man och such are you! Ut ur kalsongen!! Din Blogg rules!!!!! Kram. Ylva

  • HEMIMAMMA

    Jag skrev också ett inlägg om den fine man…Vilken tur att så mycket av hans guldögonblick finns efterlämnade åt oss som är kvar …Hemikramar!

  • uno

    Har träffat honom. Knäpp upp 1960..nånting. Oskarshamn. Samt i Götet vid sin fräcka Jaguar utanför hotellet. Hälsade. …men har rör ju på sig! Fingal Olsson som sitter därborta, är inte han död? Själv gillar jag hans dialog med Hasse A i tågkupén bäst, liksom ”Ester, Smöret Ester…”. Må väl, än finns det roliga döda!

    • Dan Greider

      Smöret, Ister, Ester! Var en klassisk och återkommande replik hemma i min barndom! Pappafars replik!

Vad tycker DU?

