546. GREIDER – En bild från Alliansens kommande valturné!

Mariannelund.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

6 responses to “546. GREIDER – En bild från Alliansens kommande valturné!

  • Kao

    Först såg jag ju bara övre delen av din fina teckning – och blev så…tja… glad! Trodde han hade hängt sej…Men sen såg jag att han helt enkelt ser ÄNNU bättre ut över oss vanliga dödliga däruppifrån. I.a.f ända till Mariannelund.Skön midsommarYours trulyKao

    • Dan Greider

      Hej! Du ska inte bära falskt vittnesbörd till din nästa! Eller var det färskt vetebröd i din väska? Skön midsommar tillbaka! Tjoly!

  • Ninnannah

    Jag blev precis som Kao glad för jag ville liksom att han skulle kippa efter luft och be om hjälp och då skulle vi hjälpa honom om han lovade att vara snäll….

    • Dan Greider

      Ja…hmm…man ska vara snäll. Och det är bra att du resonerar snällt. Jag vill verkligen inte plåga någon. Fast det är klart. Binda fast och sedan kittla mannen under fötterna….det kanske man kan göra??? Eller blir man landsförvisad då, tro? Inte vet jag.

  • Ninnannah

    ”Härmed dömer jag, Fidde Pannband, dig D.G till Göteborg för där bor det Norrmän och det är detsamma som utlandet, potato tomato”

  • HEMIMAMMA

    som vanligt *Asgarv* Det blev en rejäl storm inne hos mig vilket föranledde ytterligare ett inlägg i den saken…Hemikramar, du är bara för skön!!

Vad tycker DU?

