546. GREIDER – Somewhere over the rainbow…

Rainbow.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

7 responses to “546. GREIDER – Somewhere over the rainbow…

  • HEMIMAMMA

    Detta är en fin version, men den bästa har Eva Cassidy gjort enligt mig…

  • uno

    Ha, fel!!! Finns ingen regnbåge om natten!!! Ha, kom på dig där! Annars stämmer det, och en konstnär måste få göra som han vill, visst. Men regnbågar kräver solljus och vattendroppar!!! Månbåge? Snygg bild, min dotter skulle älska den, ska skicka!

    • Dan Greider

      Verkar som om Herr Uno var ordningsman i skolan möjligen…? Du vet, vetenskap ger jag inte mycket för. Det är bara en tidsfråga innan vi har nattliga regnbågar. För plötsligt kommer vetenskapen på att de glömde en nolla i protokollet. Och då plötsligt KAN regnbågar lysa om natten.Och vem har sagt att det är en regnbåge? Det kan vara…norrsken!Tjo!

  • Sirpa

    Vackert! Det här är en långsam version av sången..men dock njutbar!=)

    • Dan Greider

      Det är en helt annan sång, skulle jag till och med vilja säga. Helt okej! Som tidsfördriv.

  • Sirpa

    Näe..bättre än tidsfördriv..vacker..sa jag ju=) Jag gillar när när artister sätter sin egen prägel på musiken,låtarna..!

Vad tycker DU?

