543. GREIDER – EYES ON THE PRIZE

4årtill.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

15 responses to “543. GREIDER – EYES ON THE PRIZE

  • Jag

    Nej, verkligen inte. Jag har redan betalat mer än jag förmår!

  • HEMIMAMMA

    Nej, jag valtalar inne hos mig…Hemikramar!!

  • uno

    Nä, inte det minsta!!! Jag har redan betalat mer än tillbörligt. Dom kostar, Aliens, dom kostar energi och psykisk hälsa. Alfons Åbergs farsa skakar vid sin bers, barnen i Bullerbyn darrar, tänk om de utvisas till Malta? Min fd svåger har flyttat till Kenya, jag förstår honom. Min dotter flyttar till Tyskland, och min fru sliter livet ur sig för kulturen i ett alltmer okulturellt land. Bort Aliens, väck från mina ögon, sänk er i det mörker som en gång skapade er!!!

  • Leo Beata

    Och Thomas Östros håller med Anders Borg i nästan allt i fråga om EU:s ekonomiska politik och övervakning av stater som ”inte sköter sig”… Båda mörkar om mer överstatlighet…Skillnaden… är mindre än hårfin mellan Alliansen och rödgröna. Sorgligt!

  • Magister Stork

    Det sorgliga är att många människor inte förstår konsekvensen av aliansens politik. Ökade klasskillnader där piskan viner mot vissa utvalda grupper. Fy hundan!!!

    • Dan Greider

      Ja, inte ens de rika mår bra av att klyftorna ökar, kan vi läsa i (den fortfarande ganska nya) boken JÄMLIKHETSANDEN. Men hur få dem att inse det, från bättre beställd medelklass och uppåt, det är den Gordiska Knuten.

  • Pellefantia

    Nej och åter nejtjo

  • shyQ

    Kulturen får ingen plats i det Sverige som skapas av alliansen.Den är inte lönsam.Tvi, tvi, tvi!!!

  • litentanta

    Ja, väck med eländet. Det var kanske inte såhär jag ville bli ”frisk” och skickad tillarbetsförmedlingen, jag hade verkligen uppskattat att få fortsätta med min arbets-träning på mitt eget arbete…. Det är mycket som har raserats och mer som kommer…

Vad tycker DU?

