535. GREIDER – Bröllopsbild!

Prinsessbröllop2.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

3 responses to “535. GREIDER – Bröllopsbild!

  • uno

    Äntligen en plats att trivas i. Ingen annan kung än Greider själv. Nu blir det dessutom fler bilder eftersom jag redan trespassat, må vara i tidig morgon. Härligt, nu ska jag skåda tärnor utan prinsessor.

  • Dan Greider

    Tärnor är härliga. Snygg design, säkrare än JASplan. Och då har jag bara sett de allra vanligaste.

  • Sirpa

    Nååå..nu väntar jag på fler pictures eftersom jag klampade in här=)

Vad tycker DU?

