525. GREIDER – TOUCH ME!!!

Touch-me2.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

12 responses to “525. GREIDER – TOUCH ME!!!

  • HEMIMAMMA

    Nu har jag din bild i mitt inlägg, kom och kolla!! Jag tror att du kommer att skratta!!Hemikram!!

  • HEMIMAMMA

    BSTackar för komplimangen!! Hoppas att de gnuggar sig i ögonen…Då kanske de får lite medlidande med andra som är sjuka eller handikappade i samhället!!Hemitjo!

  • HEMIMAMMA

    BSFan vet om de inte klappar sina kontor mer… Blommor är ju en del av miljön och just dessa är ju ohämmat vilda av sig… Passar inte in i Alliansens konsensus…Visst var mitt inlägg ganska giftigt!!Hemikramar!!

  • shyQ

    Du berör.

  • Eva

    Verksamhetsrevision kanske inte är precis underbart, men faktiskt ganska spännande. Jag har för övrigt fullt upp med valarbete framför datorn. När det ena arbetet är färdigt tar nästa vid. Men jag hälsar på varje dag även om det inte syns – bara så du vet!

  • Sirpa

    Sorry..men tråkig/tjatig låt..hihi..tråkiga låtar brukar jag kalla för ”dussinlåtar”…eller är det min smak som det är fel på=OAjjj…men jag kan ju inte bara berömma hela tiden ;-)*Sirpa scrollar ner till bättre låtar* som finns i massor!=)

  • Sirpa

    Så fasiken heller..du ska skärpa dig och levelera låtar som passar Sirpa!Där med basta=D

    • Dan Greider

      Häl levelelas bala bla sångel!(Det som gör att jag gillar sången, förutom en avig och snygg melodi, är desperationen och längtan efter att bli (be)rörd, som Magnus Carlsson har i sin röst. Om man nu skulle göra ett försök att försöka förklara varför man gillar en låt som ju nästan är omöjligt: att övertyga någon annan. Den ena gillar det ena. Den andra gillar det andra. Så får det bli! Tjo!

Vad tycker DU?

