511. GREIDER – ALLT FÖLL PÅ PLATS – JAG SLUTAR BLOGGA!

Neander.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

10 responses to “511. GREIDER – ALLT FÖLL PÅ PLATS – JAG SLUTAR BLOGGA!

  • Sirpa

    Ok..må så vara att det är en billig poäng..haha..men..så klart ska du inte sluta att blogga..fattas bara!Man kan ju inte alltid vara i sitt esse..skojar bara så klart=)

  • Dan Greider

    Ja, nä men det var ju som om allt blev begripligt varför de gör som de gör. Det är alltså genetiskt! Kan vi genmanipulera då undrar jag som inte ens vattnar en blomma?

  • Sirpa

    Det är så lätt att skylla allt på det genetiska..hmm..men..du har rätt..allt som jag gör(dåligt) skyller jag på mina föräldrar ;-)För fanken..vi kan ju inte rå för vilka förfäder vi har..visst!

    • Dan Greider

      Jo men på Blocket tror jag man köpa nya föräldrar?Om man vill få en annan bakgrund.Lite stiligare kanske. Eller tjo?

  • Sirpa

    Näää..fy..aldrig att jag skulle sälja mina föräldrar på blocket..haha..fast,de är så goa att det skulle trots all kunna göra mig rik=DJag behåller dem för mig själv..så länge det går,tyvärr så är tiden knapp nu=O

  • Silverstare

    Tack för fräscht morgonkaffe. (Påtåren!) Jag tycker nog det stämmer att det finns lte neanderthal över dem. De vill inte växa upp och mogna. De hänger kvar i Friedmang(r)enen trots att alla rön visar att den genen var monsterinympad eller en hjänrstamscellsdefekt.Nä, faen jag får inte till det men Tumme ska du ha! De lever kvar där långt bakåt i tiden!Tjo och Solig Dagönskas!

  • Eva

    Vidarebefordrar dej till mej!

  • Pellefantia

    kände också att det gick upp ett ljus….

  • Sirpa

    Nu måste du stå vid dina ord..att inte sluta blogga!Nååå..*Sirpa trummar med fingrarna och väntar* =)

  • uno

    Kul!!! Körde en sån på Facebook idag, mendå handlade det om rasister och nassar. Aliens blir alltmer just Aliens. Träffsäkert!

Vad tycker DU?

