510. GREIDER – Blåsippan ute i backarna står!

Röstjakt1.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

7 responses to “510. GREIDER – Blåsippan ute i backarna står!

  • uno

    Fin låt. Humor. Fin bild. Humor är bästa vapnet.

  • Sirpa

    Tjohej!Allt bra med dig?Det var allt jag undrade=)Tjingelingen!

  • Silverstare

    Har du sett en BLÅ vitsippa? En sådan har jag hemma i min trädgård just nu och DEN gör mig så glad. En makalös hybrid som uppstått efter flera år i undervegetationen.(Aldrig får Allliansen stjäla färgen från poesin, himlen och längtan.)Kramen från Silverhare

    • Dan Greider

      Har läst om den någon gång.Eller var det en vit blåsippa?Måste vara fint! I vilket fall!Tjo!

  • Sirpa

    Nemen hu..vilken nysning=O Hoppas att jag inte blev smittad nu!=)Krya på dig!

Vad tycker DU?

