489. GREIDER – Du hänger väl med?

Ingenjör.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

10 responses to “489. GREIDER – Du hänger väl med?

  • uno

    Så jäkla fräck. Och du har ryggskott? Märks inte, möjligen på den obefintliga käken, ansiktets rygg. Uno

  • Eva

    Näää! Jag söker men får inte till det. Men jag ger mig inte! Jag ska klara av det och jag ska klara av det…

  • Kao

    Krackelerar fullständigt? Opinionssiffrorna talar emot Alliansen. Men de kommer säkert ta De Bajsbruna under sina vingars skugga i valet i september. Skillnaden är inte så stor i grund och botten.Kao

  • Sirpa

    Är det mig du har ritat av ..mitt porträtt?? Säg att så inte är fallet..snälla..give me peace!=D

  • Eva

    Näääee, jag som trodde det var ett anagram som jag inte fick ihop, trots att jag gnuggat geniknölarna ömma.

  • Sirpa

    Normalt är de bruna..men det händer att de är röda oxå =O

  • Sirpa

    Altså..skojade bara,menade inte att din teckning är ful..eller,jo..inte är det en vacker kvinna du har avbildat..äsch,det blir bara trassligt när jag försöker förklara..haha..men min humor kanske missförstås många gånger..den är lite speciell=O

    • Dan Greider

      Nej, så tolkade jag inte det – att du tyckte den var ful. Jag har nämligen aldrig gjort en ful teckning.Det vore otänkbart.Sant är också att jag har 215 miljoner på banken. KR!Och att vitsippor kan spela tvärflöjt.See you!

Vad tycker DU?

