480. GREIDER – Man inser att man inte var den fräckaste 15-åringen när man lyssnade på…

15.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

6 responses to “480. GREIDER – Man inser att man inte var den fräckaste 15-åringen när man lyssnade på…

  • Silverstare

    DU är bäst!TyckerSilverstare

  • Brain Seltzer

    Inser att det var inte speciellt rockigt att lyssna på 50-talsmusik när jag var 15. Men lik förbannat gjorde jag det. Inte var jag den coolaste katten på gatan heller… Men min musik idag är sprungen ur denna källa av underbar musik från Sun Studio i Memphis. Och idag vet jag mer om musik än jag gjorde då och jag hittar hela tiden ny musik i samma stil. Det tar aldrig slut!Glad för att jag inte behöver växa upp med den skitmusik som bokstavligen bajsas ur reklamradiostationerna idag.

    • Dan Greider

      Nej, det mesta av den musiken är som plastleksakerna från McDonalds.Tack för kommentarerna, förresten!

  • Eva

    Dan, jag tycker om musiken men framförallt bilderna i musikvideon. Jag blir alldeles salig av dem. Stigarna längs kanalerna som hästarna trampat för att dra pråmar, de fick nog slita. Idag är det människor som traskar där. Husen, naturen, allt tilltalar mig.

  • Solmåne

    Meen Dan …., *leeeer* , vilken underbar bild av en femtonåring 😀 ! Jaaa du, och hur cool var den åttaåring, som stod i garderoben och grät floder till ”Puff the magic dragon” 😀 Eller…. jo hon VAR cool. Precis som han däruppe på bilden ! Ju.Nice.

Vad tycker DU?

