473. GREIDER – Alliansens nya logga – alla deltagande bidrag. Vilket vann egentligen?

LoggaAlliansen.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

8 responses to “473. GREIDER – Alliansens nya logga – alla deltagande bidrag. Vilket vann egentligen?

  • Pellefantia

    Vad gäller Husmark röstar jag på inkompetensen….eller arrogansen , eller faan vet, det blir svårt …. det blir en hård strid… Tjo

  • uno

    Finns det gränser för rolighet? Nä, och de ska tamejfan inte finnas heller. Denna gång har du överträffat dig själv, grabben. Kunde inte skriva på tre minuter. Måste skratta så att Smilla Katt oroligt ville ut. Vad har tagit åt husse? Ett gott skratt förlänger livet. Nu känner jag mig odödlig. Bra jobbar igen!!! Kan det bli ännu bättre…

  • Arrami

    …haha…applåder! 😉 Skön och träffande ironi här!

  • Sirpa

    Det är ju det jag sagt,tänkt länge..att du är så rolig,gillar din humor!=)

  • Dan Greider

    Alliansen ber om sånt här när de presnterar en sån logga!Jag är ödmjukt tacksam för alla uppslag de ger upphov till.Och tack för alla era kommentarer.Världen är verkligen snäll! (Host, host!)Dan

  • Kao

    Utomordentligt fiffiga och geniala loggor som passar den sittande regeringen alldeles utmärkt. Precis varenda en av dem.:DYoursKao

  • M

    Jag måste få instämma i kören. Du är verkligen rolig! Vad ska du blogga om ifall det blir regeringsbyte till hösten?

    • Dan Greider

      M som i mystisk!Om – eller när…? – det blir regeringsbyte?Då blir jag en spårhund (nosa, nosa) på jakt efter kloka och okloka beslut.Förhoppningsvis får jag mindre att göra…men jag är inte övertygad…Förmodligen blir det svårare!Därför att Alliansen består av ett gäng karikatyrer!Tack för kommentar!Tjo!

Vad tycker DU?

