471. GREIDER – Salem Al Fakirs ord efter festivalen!

Salem.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

8 responses to “471. GREIDER – Salem Al Fakirs ord efter festivalen!

  • Sirpa

    Den här låten var min favorit!! Men smaken är ju olika…=)

  • Eva

    Jag gillar det där med att vara ensam på scen och slippa hoppandet och flaxandet och gapandet och lättklädda tjejer som bättre passar någon annanstans. Om lilla Anna står sig i Norge är en annan sak!Ha en trevlig söndag! Jag ska diskutera valplattform för Halland.

  • uno

    Anna var bäst. För en gångs skull vann bästa sången (låten var liksom underställd framförandet). Så var det, oomtvistligt denna gång. Är litet less på alla som gått på nusikgymnasium och lärt sig sjunga musikaler, faktiskt allergisk rentav. Må väl, fakir kommer nog igen som nästa Houdini.

    • Dan Greider

      Äntligen nåt vi kan vara oense om! Salem var bäst. En magisk sång som sitter klistrad på hjärnan. Snyggt framträdande UTOM – och jag tror att han förlorade pga det: sidekicken Björn Gustafsson. Helt utan logik. Bara irriterande. Nä, Uno – Salem var bäst!

  • uno

    ..för övrigt var jag på teatern i går. Såg Anna en gång, avgjort redan då. Uno igen

  • Silverstare

    Han är underbar. Så skönt också att man hänger med. Att det som utspiras är något som talar till ens känslor. En röst som har något att säga en. Idag!KramenfrånSilverstare

  • Kao

    Han sjunger ju fint och speciell röst har han. Även om inte texten säger särskilt mycket! (Jag har inte hört en enda av låtarna förrän jag hörde denna)Han lär vara Alliansens favorit, med sin unga förmåga att starta bolag och andra fötetag som går med fin vinst. Läste en artikel där han uttalar sej, grabben. Han är mycket mer driven än han ser ut i låten här…..Men han är helt ok som bakgrundsmusik :D. Hur segraren låter har jag inte en susning om.YoursKao

Vad tycker DU?

