470. GREIDER – In dreams I walk with you…

InDreams.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

5 responses to “470. GREIDER – In dreams I walk with you…

  • uno

    Bra ijjenn!! Fråga: hur klipper du in en youtube i bloggen? Jag misslyckas alltid.

  • Dan Greider

    Tjena!Jo, så här gör jag.Först går jag till youtube och klickar igång den film jag vill ha.Sedan kopierar jag adressen längst upp i namnlisten i browsern.(typ: http://www.youtube.com/watch?v=q3UswInK4to&feature=popularom man vill se när Real Madrid åkte ur Ch.L…) Sen går jag till AF-bloggen (du som har även på andra bloggar – då stämmer nog inte detta).1. Gå till nytt inlägg.2. Klicka på den svarta pilen längst ut till höger i verktygsfältet (bredvid ”livbojen”).3. Då får du fram fler verktyg som du ser.4. Klicka på den som ser ut som en filmrulle (bredvid html).5. Klistra in adressen du kopierat från YT i ”Fil/URL-raden. (Flash står det ovanför – det ändrar jag aldrig.)6. Klicka Infoga.7. Voila!OBS! Ibland händer det, att när jag lägger in en bild överst och en film under den – när jag klickar på Infoga så lägger sig filmen ovanför bilden. Vet ej varför. Men då tar jag bara och markerar bilden (klickar på den) klipper ut den och klistrar in den överst.That´s it!Ha en bra dag in sunny Göteborg!Dan

  • Silverstare

    Me too! (In dreams.)Take care!SilverstareP.S. du är underbar!.D.S.

  • Silverstare

    Love You! You Tube. You!Take care!Silverstare

  • Dan Greider

    För att inga missförstånd ska uppstå.Jag önskar inget fysiskt våld mot Anders Borg.Scenen är en mardrömsscen ur David Lynch TWIN PEAKS!Min idol då – Agent Dale Cooper möter ondskan själv.Och att finansministern är en mardröm är ju redan konstaterat.Mentalt och argumentligt påpucklande kommer dock att fortsätta! Så är det!

Vad tycker DU?

