465. GREIDER – Pariserhjulet i Göteborg? Bara om jag får designa det!

Göteborgshjulet.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

7 responses to “465. GREIDER – Pariserhjulet i Göteborg? Bara om jag får designa det!

  • Kao

    Jaaa. Jag hänger med – om jag får måla vagnarna i valfria färger. Rött. 😉

  • uno

    Jahapp. Skulle dom inte vara röda, gondolerna? Som stadens hjärta. Har sökt detta hjärta men inte ens hittat goa gubbar. Sen gick jag på Långgatan. Där klappade det litet grann. Jasså heter det väl, och där satt dom, musikerna från den tiden… Inte ett enda pariserhjul dock. Det hittade jag på torget i Malmö, men dom bor ju närmare världen än vi…

  • Arrami

    …haha…snygg idé, får du tillstånd så hjälper jag gärna till att måla! 😉

  • Dan Greider

    Tackar! Vi tar väl betalningen som en hushållsnära tjänst…?

  • Pellefantia

    Vi kan ju alltid leka med tanken om att vagnarna egentligen är hundar som vi är ute och rastar, då blir Maud glad…..

Vad tycker DU?

