460. GREIDER – Lars Ohly – Nu ska vi opp opp opp!

LarsOhly.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

2 responses to “460. GREIDER – Lars Ohly – Nu ska vi opp opp opp!

  • Dan Greider

    Ah, jag skriver en kommentar själv för att det är så roligt!Jag gillar Lars Ohlys tankar och ord. Han gör så gott han kan för att styra kursen åt vänster.Men hans genomslagskraft bland allmänhet och media är…noll.Det är därför han står i tvångströja på bilden i öknen.Ingen hör.Så tänker jag.

  • Kao

    Jag tänkte mej: Här står jag, Lars O. Ser ni inte mej? Jag är kung, det jag säger borde förstås av alla (utom högern), så varför röstar ni inte på mej?”Vad har jag gjort för fel? Vad har jag gjort för fel? Alla bara tänker på sej, det är baras jag som tänker på mej. Buuuuhhhuuuuu!!! (snyft)”MEN LYSSNA PÅ DINA MEDLEMMAR, din klant, vill jag säga, PARTIET GRÄVER SIN EGEN GRAV

Vad tycker DU?

