449. GREIDER – Första vårfågeln siktad! (Åt samma håll!)

Solidaritetssångaren.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

11 responses to “449. GREIDER – Första vårfågeln siktad! (Åt samma håll!)

  • uno

    Bästa på länge. Kvittra på bara, lilla fågel. Det är dags att nån sjunger för livet. Kylan har spritt sig, alliansens kalla grepp hårdnar, och de rika tänder sina brasor medan andra reder sina hem under granar och hoppas överleva natten. Uno

  • caritha

    Vad bra att du orkar Dan. Jag ställer upp med min raspiga röst i kören. Fortsätt att påminna oss.Kram Caritha

  • Sannalivet

    Då var det kanske mig du hörde :-), fast jag sitter ju här i Stockholm o drillar i min ensamhet…, joru Greider… häpnar lite… har ju nämligen samma artist, i mitt senaste inlägg, i min ”hemliga” blogg, som inte är synlig här vid mitt nick…:-D fan va häftigt !Så jag drillar vidare då, så kompisarna hör, och när våren kommer blir vi ju flera, och när sen september kommer välter vi den här regeringen !! Tjo !

  • Dan Greider

    Ser man på! Ibland möts man över en Winnerbäckare!Skråla skråla sjunga sjunga!Alliansen får liksom ingen ordning på sin politik…Hej hej!

  • Dan Greider

    Till alla!Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll!Dan

  • Sannalivet

    *LEEEEER* – jaaarå, jag hänger på……

  • Kao (oinloggad)

    Den lilla fågeln sjunger så fint :o)Jag är med i sången.Kao

Vad tycker DU?

