437. GREIDER – Jag slutade att gå på bio när…

Bio_sluta.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

5 responses to “437. GREIDER – Jag slutade att gå på bio när…

  • Eva

    Om vad som kan sägas, UTAN ATT MAN SJÄLV GÖR DET!Sonen tyckte jag skulle se Gran Torino igår, när jag hälsade på. Och så blev det. Mycket skratt, men också skratt som fastnade i halsen, sorg, vrede, tårar. Med den sortens dialoger och replikskiften gäller det att hitta den rätta tonen i filmen. Clintan & Co hade lyckats med det, tycker jag.

  • uno

    ”A cup of coffee and a cigarette is all a man needs”… brukade jag alltid säga när lilla frun ville vänslas. Innan jag slutade röka, och lilla blodtrycket inte ville ha kaffe. Men en kopp the och en kaka låter inte lika fräckt, eller enna?

  • uno

    Flåt. Glömde det. Allan Ladd sa repiken.

  • Dan Greider

    Nej FY!Sluta med te!NU!Det håller inte om man ska hålla sig till repliker värdiga en MAN!Jag tror jag får anmäla din kommentar!

  • shyQ

    Nu förstår jag varför jag alltid fastnar för elaka pojkar.Jag har gått för mycket på bio.*visslar*

Vad tycker DU?

