435. GREIDER – And now something completly different…

Monty.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

6 responses to “435. GREIDER – And now something completly different…

  • uno

    Just love it!!! Uno

  • Kao

    Hahahah!!Jag minns den där mycket väl. Hela Monthy Python-serien, i övrigt. Älskade den.:o)

  • Dan Greider

    Somliga blir spelberoende, sexberoende, alkoholberoende…Jag har blivit fiskdängardansberoende!Måste se den om och om igen…

  • Eva

    Och jag vet inte ens om jag sett den och skrattar så halva mackan ligger utspridd över tangentbordet, ajajajaj! Det finns myshörnor, fotbollshörnor, panelhörnor och tänkarhörnor och så har vi ju Hörnösand…

  • Dan Greider

    Hördudu! Glöm inte Hörnsköldsvik!

  • Islandsmamman

    Bland det bästa jag har sett – jag skrattar ALLTID trots att jag sett den sen jag var liten 🙂

Vad tycker DU?

