428. GREIDER – Story of my life # 6 – Boots of spanish leather

Story-of-my-life6.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

8 responses to “428. GREIDER – Story of my life # 6 – Boots of spanish leather

  • sarahmara

    skickar en tumme! /sarah

  • Boa-Eva

    ”Femårsplaner” har det funnits gott om, med mål att göra NÅGONTING, som blev INGENTING. Fasingen också, att det ska vara så svårt att få ändan ur vagnen. Oformerlig står jag ännu fast jag vet att jag kan. Häpp!

  • Sirpa

    Skön musik *njuter*…soft och coolt…jadå,en tumme till blir det!Min pappa försökte lära mig att spela gitarr när jag var tonåring..jag hade tyvärr inte tålamod,det slutade med att jag målade blommor på den med oljefärg..haha..det enda jag kunde till slut var att sjunga och kompa mig själv till ”Vem kan segla förutan vind” =)

    • Dan Greider

      En fantastisk version. Det är förstås Bob Dylan som skrivit den men här lyfter den till…de yttre rymderna!

  • Dan Greider

    Ta en ny lektion! Att spela gitarr är bra meditation och hur kul som helst.

  • Sirpa

    Det är försent nu..pappa är gammal och skruttig och jag är glad för att jag har tålamod att hjälpa honom..det är inte så lätt alltid=OMen hans tålamod med mig och gitarrövningarna glömmer jag aldrig=)Åh..vad roligt det skulle vara att kunna spela! Jag får njuta av andras spel istället..det är fint det med!

  • Dan Greider

    Verkar som om videoklippet har dragits in…Sorry…Dan

Vad tycker DU?

