422. GREIDER – Story of my life # 3 – Never let go

StoryOfMyLife3a.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

9 responses to “422. GREIDER – Story of my life # 3 – Never let go

  • Winch

    Då får du ropa på mig. Mörkret gillar inte min sort. Ha det fint 🙂

  • shyQ

    Jersey girl…..Mums!

  • Mariann

    OJ ! Detta var … väldigt, väldigt vackert ! Gripande… , skulle gärna ha på min blogg :-), bara för att det är så..oj..aj.. Fan va bra ! P.S Kan man köpa dina underbara, tankeväckande alster någonstans. Skulle så gärna vilja HA dom….kvar… 🙂 D.S

  • Boa-Eva

    Hua, känner igen mig. Utanför den nedrullade gardinen hände det mycket fasansfullt. Visste var jag skulle gömma mig. Längst upp i en garderob, bakom en hög med filtar.

  • shyQ

    MMmmmardrömmar…..var ingenting mot verkligheten. Har jag förstått med tiden.Tjalalalala…tjalalalala…tjalalalala

  • Dan Greider

    Nej, ibland kan det vara härligt att stiga rätt in i närmaste mardröm!

Vad tycker DU?

