417. GREIDER – Reinfeldt reder ut begreppen!

1Reinfelt_människosyn.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

8 responses to “417. GREIDER – Reinfeldt reder ut begreppen!

  • Michis

    Ah, det är så det ligger till. Nu förstår jag.Tack!

    • Dan Greider

      Klart som korvspad. Men det är lätt att glömma mellan varven.Mellan orden.Tack själv!

  • silvertörne

    Hehe. Där har vi en valaffisch som heter duga! 😉

  • M. Beck

    Man kan dela ut statliga medel lite hur som helst efter godtycke. Nordea och SEB har delat ut bonusar till höga chefer för 2009 och detta trot att Nordea räddats ett flertal gånger med skattebetalarna pengar. De största oduglingarna är dessa parasiter som helt oblygt kan ta emot dessa pengar. Har de ingen skam i kroppen. Börjar förstå varför de i Kina avrättar denna typ av brottslingar. Vad är egentligen skillnaden mellan en bankrånare och dessa välutbildade herrar.

  • Dan Greider

    Jag är för dödsstraff endast i en fråga:cykelstöld!Hörde på radion någon som kommenterade Göran Hägglunds ”att tyvärr blir det alltid några som kommer i kläm vid reformer” med: – Ja men varför är det alltid sjuka, lågavlönade, arbetslösa som kommer i kläm? Så är det. När hörde vi senast att ”…den här reformen KAN innebära att några högavlönade kommer i kläm…”

  • Boa-Eva

    Jag fuskar, jag är lat och jag är oduglig. Fy bubblan, så motiverad jag känner mig. Ska ge järnet!

  • Agnetha

    Hahaham klockrent, han hade inte kunnat sagt det bättre själv. Tumme !Du förgyllde min dag med detta, ironi gillar jag. Kanoners !Ha det så gott !

Vad tycker DU?

