386. GREIDER – VERKLIGHETENS FOLK? Men vems verklighet?

Verkligheternas-folk2.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

9 responses to “386. GREIDER – VERKLIGHETENS FOLK? Men vems verklighet?

  • Summasummarum

    Göran Hägglund kommer att få äta upp sitt försök att sätta intellekt mot tanklöshet….

  • Dan Greider

    Ja! Dubbla portioner!Men ingen efterrätt får han!Tjo!

  • uno

    Bra bloggat grabben. KD åker ur riksdan, och Jimmie Åkesson åker in. Tyvärr borde man kanske säga, men Achtung Björklund behöver litet moraliskt stöd… Uno

  • Sensua

    En ursur efterrätt i så fall…

  • Silverstare

    Hej Summasumarum. Kul se dig i farten. Du behövs!!! (Har någon som stollar och lattjar och följer mig på nätet så jag trodde din kommentar var verk av knäppgöken..:-S.)Hej Uno. Var INTE fööör verklighetsanpassad. SD ska INTE in i riksdagen Vi ska fortsätta kämpa för det (och läs Jan Guillous senaste krönika!!!)Bra jobbat Dan och tack för att du delar med dig. Suttit här länge och njutit av dina knivskarpa iakttagelser och *komplexa (*förläst mig på AB-kultursidornas analyser) bilder;-)!Hälsningar Silverstare

  • Dan Greider

    Tack du!Jag skulle ha placerat dig i mitt fågelträd, utsikten från mitt fönster…Silverstare som du är…Vad betyder komplex?

  • Silverstare

    Vet inte. Men det låter så fint.Kramen frånSilverstare

Vad tycker DU?

