385. GREIDER – En underbar dröm om 6…

JagHarEnDröm.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

8 responses to “385. GREIDER – En underbar dröm om 6…

  • Bo Nilsson

    Förmodar att drömmen ovan är en skön dröm? Jag skulle vaknat, satt mig upp i sängen och skrikit av skräck… Tänk dig…Lars Ohlys o Mona Salins flinande ansikten komma emot sig i drömmen.”Kom lille Bo…gubbjävel…anslut dig till oss så skall vi ta hand om dig.Du skall få många pengar om du röstar på oss och dina barnbarn skall vi förtidspensionera om de inte kan få nåt jobb. Du har väl sett hur räli och taskig alliansen är?…försöker tvinga folk att jobba…..och du vad ful den där jevla Reinfelt är jämfört med Lars… Det enda som inte skulle fått mig att döööö av skräck vore om jag samtidigt såg Maria Wetterstrands ansikte och hörde hennes potentiella statsministerröst säga samtidigt som hon lyfte ett förmanande finger: ”Du släpper väl inte ut för mycket koldioxid i atmossfären Bo???” :=) Jaja…man kan ju drömma de mest konstiga saker.Ha en trevlig fortsättning!

  • Dan Greider

    Tjena! Jag tänkte väl att jag skulle få lite andra läsare när jag lockade med sex!Drömmen är naturligtvis en god dröm. Om jag lever efter valet kommer jag att följa vänsterblocket med samma granskande öga. Jag respekterar politiker men accepterar inte politik som raserar välfärden, ökar orättvisor och är allmänt korkad!Kampen går vidare! Häng med Bo!Tjo!

  • Eva-Boa

    Ett vackert ansikte och en potentiell statsministerröst räcker inte långt, tycker jag. Jag kan nämna många kandidater..och ingen är direkt lämplig. Apropå flinande ansikten så är miljöministern just nu det värsta jag kan tänka mig. Men alla har vi våra scenarier, en del fyller oss med skräck, andra med välbehag. Viktigast av allt är det, som Dan säger, att nagelfara varenda folkvald oavsett tillhörighet. Och egentligen förstår jag inte varför folk är förbannade på ALIENS, det följer ju bara sina förkrympta hjärtan.Tjo, en gång till!

    • Dan Greider

      Näeaeä, nu vet jag möjligen inte om du syftar på att det skulle vara Maria Wetterstrand på bilden. Men det är det INTE. Och inte någon annan politiker heller. Det är…typ… Susanne… Gustafsson…jobbar på Sahlgrenska Sjukhuset och är trött på usel politik!Så är det! Tjo!

  • Silverstare

    Valvakan år 2010 kommer att bli rena orgien. Världens häftigaste orgasm eller frustration med sömnlösa nätter av undermåliga penisatrapper. Kommer ladda upp med afrodiakum, blodtrycksmätare, blöjor samt kejda fast mina inventarier!Allt Väl(tills dess)Silverstare

  • Summasummarum

    Borgarna är nog lite skärrade, Försäkringskassebomben small av rätt i nyllet på dem. Tänk att högerpolitikens konsekvenser kunde bli så pedagogiskt övertydliga…? Det trodde vi aaaaaldrig….

    • Dan Greider

      Verklighetens folk fick verkligheten rätt i nyllet! Rätt du har!Kul att du är tillbaka!Tjo!

Vad tycker DU?

