381. GREIDER – Julen är tillbaka med årets bästa julsång!

Dylan_Santa.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

4 responses to “381. GREIDER – Julen är tillbaka med årets bästa julsång!

  • uno

    Wow!!! Grabben, dina inlägg är rena rama underverken. Har inte hunnit kolle under julen, och får nu massor av godis att njuta av. Du är en klippa, både som konstnär och samhällskommentatör. Blir alldeles glad (inte över budskapen i sig) över hur du förmedlar det mest fundamentala i livet!!! Uno

  • Dan Greider

    Tack Uno!När jag blir rik och berömd ska jag köpa ett helt jäkla bibliotek till dig!Tjo!Dan

  • Sannalivet

    tjo Uno, tack för ditt inlägg hos mig . Nu lägger jag en länk till din blogg hos migl Jag vill i alla fall läsa mer, men nu ska jag sova.

Vad tycker DU?

