372. GREIDER – Walking on the milky way (minns ni 90-talet?)

Walking.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

One response to “372. GREIDER – Walking on the milky way (minns ni 90-talet?)

  • Kao

    Har inte sett videon eller hört låten förr, men den är väldigt ”salvador-dali-lik” emellanåt, vilket jag gillar skarpt. Texten är också så bra.Visst var jag en (politisk) kämpe från särskilt 16-30årsålder, men vidden s.k 30-årskrisen var i.a.f jag en aning desillusionerad efter alla demonstrationer (varav många visserligen fick gehör, som t.ex Almstriden i Kungsan, Vietnamkriget etc, och andra inte). Men det berodde inte enbart på politiken….mitt liv har varit och är ff väldigt innehållsrikt, även om jag mest är i självvald ensamhet här hemma i Sverige.Men i mitt andra hemland Thailand i stark värme mår jag så mycket bättre fysiskt och även emotionellt, både fysiskt och emotionellt att jag kan dra järnet (se mina första bilder från Thailand nu 14 dar t.o.m 5/12 på min blogg så fattar du vad jag menar. Ska ligga in fler, bara jag HITTAR dem…..!).Ha en underbar dagKao

Vad tycker DU?

