345. GREIDER – Ett varnande exempel…

Reinfeldt_KarlBertil.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

4 responses to “345. GREIDER – Ett varnande exempel…

  • Sirpa

    Hahaha..kan bara skratta åt dina underfundigheter,kul bild=) Jag menar på ett positvt sett förstås!

  • Dan Greider

    Skratta ut mig bara!Ett skratt förlänger det mesta!Tjo!Dan

  • Sirpa

    Ett gott skratt förlänger livet framför allt=) Kanske jag har förlängt mitt med några minuter nu tack vare dig..hihi..det senaste dygnet har du lyckats få mig att gråta,lyssna på Kaspers halva natten och skratta..det är inte illa pinkat=DTjo flöjt!

    • Dan Greider

      Jag spinner som en katt!Lustigt och märkligt vad man kan göra.Ibland gott. Ibland…inte så gott…Dan

Vad tycker DU?

