343. GREIDER – Alliansen, SD och GP (modifierat inlägg)

MSJimmie.jpg

Gp_sd.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

9 responses to “343. GREIDER – Alliansen, SD och GP (modifierat inlägg)

  • BeBest

    GP är inte vad GHT var!

  • Silverstare

    DET är riktigt, riktigt ruttet av GP! Det mest sunda vore protester från medarbetare OCH prenumeranter. Men sådant där smyger sig ju in, tyvärr. Värdeförskjutningar. Som i Danmark. Man måste reagera! Bra att åtminstone DU gjort det!Hälsn Silverstare

  • uno

    Jag läste detta och tänkte: ”Hjörne”. En uppmaning till allmän fascism, mao. GP driver just nu på rejält, det sista är att sälja Vattenfall. Synd att en stad som Göteborg bara har ett enda läst medium, nämligen GP. Sossarna sålde sina möjligheter att delta i debatten när de sålde ut sina tidningar. Själv tror jag att folkpartiet, dvs GP, ligger närmast att ta till sig vansinnigheterna från Sverigedemokraterna – populism har aldrig varit GP´s svaga sida. GT och Expressen är inte sena att ta efter, misstänker jag. Aftonbladet, en norsk tidning, haltar nog efter i populistspåret med undantag av vissa kolomnister. Må väl ändå, bra bloggat som vanligt. Uno i Ottan

  • Dan Greider

    Jag instämmer i kören!Bravo! Höga C till er alla!Dan

  • Sirpa

    Hej svejs..kikar in för att berätta att jag var på bibblan idag och lånade boken som du rekommenderade ..”Mig äger ingen” ..den verkar mycket intressent,tur att de hade den inne!Ha det bäst!

  • uno

    Kör själv i låga B. C de som D E. Uno

  • Silverstare

    Och jag ingår inte i några körer. Jag är solist! Basta!Silverstare

  • Dan Greider

    Som Birgit Nilsson!Enda gången hon tar höga C nuförtiden (läste jag för några år sen – lever hon?) är när hon ropar in katten.Dan

  • Silverstare

    …heee..hee..Den var bra. Men Birgit är dö. Bara jag kvar. Och katten då förståss.TjoSilverstare

Vad tycker DU?

