324. GREIDER – 9 nov: 20 år sedan Berlinmuren öppnades. Grattis, tror jag.

DieMauer.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

7 responses to “324. GREIDER – 9 nov: 20 år sedan Berlinmuren öppnades. Grattis, tror jag.

  • Henke Stockholm

    Som finne är jag glad att Finland lyckades hålla sig utanför muren. 😀

    • Dan Greider

      Ja, tänk om muren gått rätt igenom Helsingfors.Östhelsingfors och Väst…Tanken är ju inte orimlig.Muren var ju orimlig.Men ändå fanns den.Tack för kommentar!Dan

  • uno

    …tror jag också!!! Var där när det ännu fanns bitar av muren kvar. Nu finns de i USA. Nu finns inga dagis på fabrikerna och kass sjukvård. Kunde de inte lärt av varann??? Uno mitt i dagen.

  • Kao

    Det är tydligen shit var man än bor. Men de fattigaste i de fattigaste länderna skulle nog vara glada, vilken sida av den f.d mnurenb de än bor på.Kao

  • Kao

    muren, ska det stå….

    • Dan Greider

      Ja, men det kanske hade varit bättre om de byggt en mnurenb!Det låter roligare i alla fall!dan

Vad tycker DU?

