320. GREIDER – Rörigt i Östersjön (häftig partyrubrik fredag kväll!)

Gazprom.jpg

Vill du veta vad som händer i Östersjön? Med alla rören? Och varför?
Läs: http://nyastetnkom.blogspot.com/2009/11/putin-kopte-ostersjon-med-fossilgas.html

Det är Uno som informerar. Häng med! Lär dig! Bli allmänbildad! Det är kul!

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

4 responses to “320. GREIDER – Rörigt i Östersjön (häftig partyrubrik fredag kväll!)

  • Kjell Stjernholm

    Hej,tar in din blogg dagligen. O ibland så känner jag att ”den här bilden skulle jag vilja att mina läsare också får se”.Får jag lägga upp en bild från din blogg med tydlig hänvisning var jag hämtat den ifrån?mvhKjelle

  • Dan Greider

    Visst! Det är okej.Tjo för miljön!Dan

  • Leo Beata

    Det är inte bara vi människor som inte känner igen oss…

    • Dan Greider

      Nej, det är mycket skräp som man inte känner igen runt omkring i röra.Och att skatorna i träden är bekymrade hörde jag i morse.Fiskarna i haven. De tänker bilda en aktionsgrupp läste jag.Tjo!Dan

Vad tycker DU?

