318. GREIDER – Hörni slashasar! Kom hit! Jag sjunker som en sten i statistiken!

Rynkar på näsan Hörni slashasar!

Varför tittar ni inte på

min blogg. Jag sjunker

som en sten i statistiken!

Är det rättvist? Jag

är ju jätterolig ju!
Eller?

Men ingen vill ha mig! Snyft!

Gråt! Skvätt! Buuuuuuuuhuhuhuhuhhu!

Fräs! Bröl!

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

8 responses to “318. GREIDER – Hörni slashasar! Kom hit! Jag sjunker som en sten i statistiken!

  • Madonnan

    Hehe, bra att du säger ifrån. Det är väl då man syns!Ha det bra:)

  • Sirpa

    Stackars dig,jag kikar in och torkar dina tårar..hoppas det hjälper lite=)Jag kollar in din blogg regelbundet..men har svårt att kommentera bara..politik är inte mitt bästa ämne om man säger så=OMen mellan raderna så har jag märkt att du är en trevlig och ball person=) Du är cool!Ha det bäst och TJO!

  • JUSSY

    hej , ja jag bott nu sen 1980 och pratar nu svenska utan det hörs att jag är från australien med engelska föräldrar , pappa slarvar och pratar engelska ! Men kyla och snö vill jag tydlingen inte vänjas med , brrr !Hur länge har du haft din blogg, so come on in -come on ocer anytime , justine

    • Dan Greider

      Long time blogging!Snö är kallt!Vitt också.Ibland brett.Jo, du spred allt lite glädje!Tjo!Dan

  • JUSSY

    såg ett fel jag skrev , skulle vara come on in -come on over , kram justine

  • Myran

    Du har en kul blogg, så är det. Keep it up./ Myran med naturfoto

Vad tycker DU?

