310. GREIDER – Glöm inte att ställa tillbaka klockan mina bloggvänner!

Vintertid.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

7 responses to “310. GREIDER – Glöm inte att ställa tillbaka klockan mina bloggvänner!

  • Silverstare

    Schatan. du har jur rätt! Helschike vad schönt vakna ensam. Homo Sapienskt. Tre katter glor på mig. Bara.Adios und zu weiter.Gutes GluckNicht mer dryck!Fur mich, jedenfallsAllsSilverstare

  • Silverstare

    Love you man! Ingen som du!!Får mig att bli så glad. Tjo.Silverstare

  • uno

    Ställde tillbaka den 50 år för att världen ska slippa göra om misstagen som lett fram till miljöproblemen, krigen, den hårdare livsmiljön, nedmonteringen av folkhemmet, försäljningen av Volvo, nedskitningen av Östersjön och för att få köra morsans gamla Volvo igen kanske byta min egen karriärväg. Fast du är inte född än… Uno

    • Dan Greider

      Det var ju också en lockande tanke. Jag mötte en man på spårvagnen en gång som bestämt hävdade att han klivit ut ur tiden. Att han levde bredvid tiden och kunde röra sig fritt genom den. Och jag trodde honom.Tjo!Dan

  • shyQ

    Björn Eidsvåg, heter artisten och prästen.Svt24 sänder Skavlan i repris flera gånger.Kolla text teve svt1 s.625.Där satt den, Yes!

  • shyQ

    Å va´ hade den kommentaren med sommartidens slut att göra.Sickna mänchor de´finns.Men nu blir det ljusare på morgonen och mörkare på kvällen.Så dumt det där lät – men det får stå kvar.

Vad tycker DU?

