312. GREIDER – Dags för en jamare

Katt.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

3 responses to “312. GREIDER – Dags för en jamare

  • Silverstare

    Vuff!Tjo!SilverstareP.S. Min Tiger var i selepromenad och vi stötte på ett råddjur som blev skitskraj för mig. Den sprang. Tiger tittade med stora ögon. Sedan hörde Tiger hur den Vuffade. Han ville gå hem. Men alles gut.D.S.

  • uno

    Fan också!!! Du härmar min Smilla. Hon säger inte mjau när hon vill ha mat, dvs alltid. Hon säger knrp, gruff, nästan woff. Annars, med andra katter och i vanliga fall säger hon mjau – tror att hon försöker härma hur vi pratar, men låter mest som en skadad fiskmås. Ha det enna. Uno igen

  • shyQ

    Å nu blev jag sugen på att skaffa katt igen.Eller vill jag bara ta mig en jamare i helgen???

Vad tycker DU?

