294. GREIDER – Apelsinkrokant.

Spaning.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

6 responses to “294. GREIDER – Apelsinkrokant.

  • KnurraLinda

    På Apelsinkrokant svarar jag – FYFAN

  • Dan Greider

    Jippi! En kommentar! Hurra, hurra hurra, hurra!Ja må jag leva ja må jag leva!Finemang!Dan

  • Tant Otto

    Haha jag gillar både apelsin och krokant men var för sig Mums

  • Silverstare

    Apelsinkrokant. Jag dreglar och förbannar att jag är bybo med långt till närmsta kiosk!Silverstare

  • uno

    Menar du Sorgen Borgen i förra bilden? Er hat Angst, no doubt! Hans namn är icke hans borg! Apfelsinenkrokanten sind nich gewönlich, Mann können aber diese verflückligen Kuchen ser einfack selbst produzieren. Mann nemen ein Apfelsin. Mann nehmne auch ein Krokant. Danack pressen Mann das Apfelsin über den Krokant, esst das Schkal, und warten nur fünf Minuten. Danack is das Krokant vertig!!! Glück zu!!!

  • Dan Greider

    Sehr Gutlich!Ich schmacke und glufse!Dan Donnerwetter Greider

Vad tycker DU?

