278. GREIDER – Barack Obama – Kanske hade det varit snyggast om han svarat så…?

barackobama_nobleprice.jpg

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5930730.ab

Men jag återkommer med en alternativ version!

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

5 responses to “278. GREIDER – Barack Obama – Kanske hade det varit snyggast om han svarat så…?

  • Tummelunsen

    Väntar med spänning på vad som kommer härnäst… =)

  • uno

    Undrar om Obama inte gått på den gamla niten om Peacmaker – dvs en colt 45:a. Undrar dessutom vad Norrmännen gått på. Frst tyckte jag nog att det ar litet kul med Obama, men jag har ändrat mig, jojomensann. Uno

  • Silverstare

    Skulle önska han skänkte pengarna till rehab för våldtagna krigsoffer i t ex Kongo. Eller skolor i Afghanistan. Rodnar fortfarande rent känslomässigt å Norges vägnar men försöker anlägga ett intellektuellt perpektiv för att slippa skammen! (Som är jobbig.)Hälsning Silverstare

  • Dan Greider

    Rätt som vanligt men jag återkommer som sagt med ett annat alternativ…

  • Göran Jans

    🙂 kan inte annat än hålla med.Detta är nog vad han borde sagt

Vad tycker DU?

