270. GREIDER – Anna Anka kommenterar kulturpropositionen!

AnkaKulturpropositionen.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

4 responses to “270. GREIDER – Anna Anka kommenterar kulturpropositionen!

  • Tant Otto

    Åh va jag älskar denna Duck Women…….Hon har så härliga kommentarer……sannningar…..och är a real American, Swedish vanlig ovanlig kvinna.?! Hon lever i en fantasivärld och skulle behöva tas ner på jorden för nu lever hon uppe i det blå enligt mig. Men det är hennes verklighet så den är väl real for her. 🙂

  • uno

    Vem fan är Anna Anka – ännu en mediaanka, eller enna? Lyckligt nog har jag missat henne, liksom jag missar det mesta av skit som media vräker ur sig för att ge fattiga svenskar annat att tänka på än livet. Uno

  • Silverstare

    Jag råkade av jävulskap se ett program och för mig var allt klart från början. På så sätt störs jag inte. Du är suverän i ditt sätt att iaktta!Mvh Silverstare

  • Dan Greider

    Jag har varken sett Anna Anka! Jag kör på andrahandsinformation och grova gissningar.Men en underbar genomslagskraft har hon!Ha det bra där ute i Bloggland.DanG

Vad tycker DU?

