267. GREIDER – NOSISVIN Nässprayet som hjälper mot Blå baciller!

Nosisvin.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

3 responses to “267. GREIDER – NOSISVIN Nässprayet som hjälper mot Blå baciller!

  • Kao

    Hähähä!!! Den var bra:) Akta dej! Jag fick nyligen en kommentar på Snack borttagen med liknande ord. Men nu ligger den på min blogg, överst.( Kolla själv ).Sååå kul att du är tillbaks med dina härliga bilder och texter!Så sant som du säger: Vi kanske alla behöver lite Nosisvin som skydd mot den farliga blå bacillen…..Kao

  • Kao

    ….Nosisvin i.st.f det där knäppa influensavaccinet som jag INTE kommer ta……Läkemedelsmaffian får klara sej utan de stålar de skulle fått in på att jag blev vaccinerad. Känner EN enda person som MÖJLIGEN hade influensan, ”Grisen”, för ett par veckjor sen.Det där är en historia för sej (som jag naturligtvis spekulerat i på min blogg).

  • caritha

    Hehe, du är rolig du men jag behöver varken nosisvin eller influensavaccin, är immun sen en lång tid tillbaka.kram Caritha

Vad tycker DU?

