265. GREIDER – Äntligen ute! Alliansens syn på lönebildning!

Morötter.jpg

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

3 responses to “265. GREIDER – Äntligen ute! Alliansens syn på lönebildning!

  • Silverstare

    Jag tror jag skiter på mig snart! Du ÄR suverän!Hälsn Silverstare

  • Dan Greider

    Tack för de vackra orden!Vi håller väl lite koll på våra kära(?) politiker.OBS! Jag är FÖR politik!Men en del POLITIKER behöver ju synas ordentligt i sömmarna.Tjo flöjt!Dan

  • Kao

    Jag reserverar mej mot reservationslön.

Vad tycker DU?

