247. GREIDER – WHAT BECOMES OF THE BROKENHEARTED… (I Reinfeld-land)

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

5 responses to “247. GREIDER – WHAT BECOMES OF THE BROKENHEARTED… (I Reinfeld-land)

  • Sirpa

    Ahhh…jag får tårar i ögonen när jag läser texten..buhu..är en känslig typ ju…Ha re bra i alla fall 🙂

  • Dan Greider

    Sirpa!Se upp! Känsliga typer får det inte plats för många av i Reinfeldtland!Bara..97 tror jag var den senaste siffran. Jag tror dessutom att de kommer att införa en anti-tårpeng. Har du inte visat några känslor på 12 månader får du en skattereducering på 12%.Alliansen tror ju att pengar är den enda drivkraften för alla här i Reinfeldtland…Torka tårarna, gå till biblioteket och låna låten. Den är KANON!

  • Sirpa

    Den där skattereduceringen kan jag glömma direkt :-)Går till bibblan och lånar låten istället..som tröst!!Fast risken är att det blir mer tårar då..håhåjaja…

  • Magnus

    ouuuaaahhh vad kallt det blev i Sverige…Hej!-> Mangan.

  • Boa, giftfri och kramgo

    Rakt in i hjärteroten, Dan.

Vad tycker DU?

