234. GREIDER – VARNING FÖR DETTA POPULISTISKA BEGREPP!

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

2 responses to “234. GREIDER – VARNING FÖR DETTA POPULISTISKA BEGREPP!

  • Kari

    På bilden ser vi i alla fall en kille som kommit på ett bra sätt att tjäna lite extra vid sidan av, så att säga. Eftersom han tillhör de som får minst pengar rakar han rör för att få lite extrainkomster. På så sätt tjänar han ju en extra hacka. Driftigt, tycker jag, mycket att göra har han ju också.När rören är rakade säljer rörfirman dem till Harley Davidsonåkarna, som alla vill ha raka rör så det låter lite häftigare.Rörande, tycker jag och slevar runt i grytan med min träslev.

  • annalotta

    Huvvaligen….jag blir mörkrädd, när du påminner mig om vilken framtid vi går till mötes…Ändå, behöver vi påminnas

Vad tycker DU?

