187. GREIDER – NU MED MODE OCH LIVSSTILSFRÅGOR! KOM OCH LÄS! KOM OCH LÄS!

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

4 responses to “187. GREIDER – NU MED MODE OCH LIVSSTILSFRÅGOR! KOM OCH LÄS! KOM OCH LÄS!

  • Boa, giftfri och kramgo

    Du är genial. Nu fick jag njuta av flera bilder. Vet du vem Anna-Karin Elde är? Hon med ”Om ingen nyper mig i rumpan snart går jag hem”. Bok med bilder och texter.Kan hon, kan du! Det som skiljer er åt är att du jobbar med politisk färskvara medan hon jobbar med mer …hm… låt oss säga lite mer kvinnligt och universellt.

  • Dan

    Jag vet ungefär vem hon är.Jag får ringa henne!Tack för dina uppmuntringar!

  • caritha

    Bra förslag Boa,det skulle säkert gå att sälja en sån liten bok. Jag köper iallafall en Dan.Caritha

  • Kari

    Äh, du har väl skrivit fel,Dan. Det är väl Reinbush som är intresserad av… ja varför inte kamelhårstvättduk, förresten. Han KAN ju ha den i väska om han tycker det är nödvändigt.Eller i näsduksfickan på kavajen. För du har väl hört det gamla ordstävet från Vreta Jäzzkloster i Tibet? ” Den som har mindre hår att kamma har desto större ansikte att tvätta…”

Vad tycker DU?

