174. GREIDER – KLUSTERBOMBER! FAVORIT I REPRIS!

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

6 responses to “174. GREIDER – KLUSTERBOMBER! FAVORIT I REPRIS!

  • uno

    Tokfrans, ändrar inte inställnng till dina bilder – fler borde få sen dem. Mördarsnigeltipset ska jag köra direkt, men de kanske gillar mördarpolitik?

  • Lisa

    hehehe… ååååååååhhh! Ska vi kela? Jag kan blunda.. eller… hahaha… ja tänk….. vad alla dina armar kunde tafsa bra.. och vad dina tungor kunde göra med mig.. För att inte tala om din benpipa [censur].. Tänk ditt härliga gröna slem över hela mig..*stirrar med glupande aptit*När får jag träffa din mamma?

  • Dan

    Ovanstående kommentar kräver att jag publicerar min kommentar (se nedan) till ett av Lisas inlägg. Annars kan allvarliga missförstånd uppstå!Uno, du bloggar på, tack!5 Kommentar från Dan (svar):Jag har grönslemmig hy. Sex armar. Två tungor. Och en benpipa ur halsen. Men mamma säger att jag är vacker.

  • Nea

    hmm…jag har en scanner jag inte använder. och en brödrost med smulor i. vill ha en poesibok utgiven på ett mycket vänligt & bestämt förlag och en nygammal rolig bil att möta världen i. ska vi byta grejer me varann…?!*brr*den där bilden är vass…och mycket bra.

  • Lisa

    Så skönt att du tänkte till och parerade snyggt. Fick lite hicka strax efter att jag skickat kommentaren. Trevligt med män som tänker. Men jag inser när jag ser din bild att du ljugit. Du verkar inte alls ha grönslemmig hy, så jag antar att allt annat var lite osant med… =o)

  • Ove

    ”En klusterbombare det bor i staden,han spränger människor mest hela dagen.Han spränger stora, han spränger små,så att dom mera frihet ska få…”Sen han spränger bort halva Asien, och bombar på över Irak igen, för han ser någon röra sig där,en arab med brutet gevär…Men så ser han till sin stora lycka,att bössan bara är en gammal krycka,Ett resultat av hans förra mission, att bomba folket till den rätta tron…Om klusterbomber är en folklig fara,på detta kan endast den svara,som äger storlek och supermakt,och den som råkat dö har inget sagt!”

Vad tycker DU?

