171. GREIDER – DEN BLÅ ÖKNEN…

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

2 responses to “171. GREIDER – DEN BLÅ ÖKNEN…

  • Kari

    Reinfeldt är t.o.m där, ser jag, och lägger sin skugga där ingen annans finns, inte ens gåsens. Klockan är 12.00 på dagen.Bra att gåsen nonchalerar Reinfeldt där.

  • Ove

    Att vanka som anka i öknen den blå, utan politisk kompass, hur ska det väl gå?Jag vinglar åt vänster och slirar åt höger,snälla, ge en karta åt mig som trög är!I öknen ser jag Reinfeldt som ropar ”Kom!”Men risken att backa in i framtiden gör att jag vänder om!

Vad tycker DU?

