169. GREIDER – NYTT PERSPEKTIV PÅ UTANFÖRSKAPET!

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

7 responses to “169. GREIDER – NYTT PERSPEKTIV PÅ UTANFÖRSKAPET!

  • uno

    Den Roffe, en allvarlig gamäng med stort hjärta, en bluesman av gamla stammen. Vet hur en sträng ska klämmas, synd att han inte kan klämma aliens – minns hans låt. ”lätt att fatta och enkelt att förstå” kanske den hette. Kram gubben, du hittar guldkornen.

  • Boa, giftfri och kramgo

    Bäste Dan, nu har du gjort det igen; skapat fantastiska bilder och texter. Och det poppar inte upp en på skärmen, utan flera. Jag önskar verkligen att du SNART kan jobba med det du vill och skapa och få lön för det – det önskar jag dig.

  • Anna

    Vilka fantastiskt fina bilder du gör! gillar verkligen din sida.

  • Dan

    Jag tackar verkligen för alla vänliga kommentarer. Men jag tycker nog att ni kunde be mig dra nåt gammalt över mig NÅN GÅNG! Kom igen bara!!!! Nu! Försten får tårta! Buss på!

  • Nea

    jag anmäler mej.jag är gammal.använd mej.*host*

  • Nea

    kom igen då.nån!be dan dra nåt gammalt över sej!(kan ju inte tala i egen sak här…)

  • Kari

    Att vara eller inte vara – det är frågan för de fattigaste i vårt land, som ständigt har den reinfeldska skuggan vilande över sej. Man får inte längre några pengar på soc, för man ska ”lära sej att stå på egna ben”, även om man bara har ett. ”Det är väl bara att lära sej att hoppa fram på ett ben, de såg jag i Bombay genom rutan i turistbussen att många däri Indien gjorde. Inte ska väl vi vara sämre? ” säger Billström och tillägger”Inte fasen kan man tro att man ska få allt av staten. Förresten håller vi på att avveckla staten Sverige för att integrera oss med USA.Vi blir deras 52:a eller 53:e delstat nu vid årsskiftet 2007/2008.”

Vad tycker DU?

