158. GREIDER – VIKTIGT MEDDELANDE!

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

14 responses to “158. GREIDER – VIKTIGT MEDDELANDE!

  • Dan

    Usch var ordetsa Bull!

  • jessica

    Kul sida du har!!!!

  • uno

    Det menar jag också. I min artikel för längesen ”Fuck facket” varnade jag just för antifacklinjen. Detta är det stora systemskiftet, det finala rivet av arbetarnas bastioner (som sedan länge vacklat). Jävligt bra, Greider, perfekt och mitt i prick. Baba Uno

  • Madonnan

    Verkligen helt åt skogen.. Blir arg när jag läser det, just för att följerna drabbar den lilla människan. Hur tänker man?Ha en fin Valborg 🙂

  • Dan

    Madonnan, Åt skogen var ordet!Uno jag får leta bland dina artiklar. Kanske kan jag koppla ihop den med den här på något sätt!

  • PeaceLoveÅPanika

    Mmmm….orkan är bara förnamnet på dessa obehagliga vindar…Får se hur de ändrar existensminimumnormen i kommunerna – idag får du ju bidrag till fack och akasse-avgifterna, utöver…Man borde göra en gemensam riksaktion å gå ut å tigga på gatorna i slutet av varje månad, med plakat: Skänk en krona till fackafgiften!Kram å kampvilja

  • Boa, giftfri och kramgo

    Dom jävlarna gör allt de kan för att minska människors makt. Ensam är inte stark och det vet de så väl. Därför ska allt ner på individnivå; krympa människans möjlighet att påverka. Den nyliberal ideologins seger kommer att lysa i neon i högerns skyltfönster här och i världen över. Elitens seger och vanliga människors brakförlust: det måste firas.Men det finns något som heter motmakt. MOTMAKT – låt oss skapa den. VAR ÄR ALLA ARGA MÄNNISKOR?

  • K

    HÄR är en!!!!

  • Dan

    En arg till!Då är ni två!

  • Leo Beata

    Här är en arg till… skitförbannad för att prata klarspråk…

  • Dan

    Leo Beata blev arg nummer TREoch kom med kommentar nr 500!Grattis till båda siffrorna.

  • Ove

    Jag ansluter gärna till de argas skara.Länder med litet fackligt inflytande är länder med sociala spänningar och stora ekonomiska klyftor.Facket är arbetarens enda maktmedel när den ekonomiska och politiska makten förenats, som skett i Sverige!

Vad tycker DU?

