156. GREIDER – JAG FATTAR INTE ATT JAG KOMMER ATT TÄNKA PÅ DETTA NU??? EN FREDAGKVÄLL??? GÖR NI???

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

6 responses to “156. GREIDER – JAG FATTAR INTE ATT JAG KOMMER ATT TÄNKA PÅ DETTA NU??? EN FREDAGKVÄLL??? GÖR NI???

  • Boa, giftfri och kramgo

    Och när jag ser bilden kommer jag att tänka på Bond-filmen jag såg igår, som bl a utspelades på något som skulle föreställa Island. Pippis ser ut att kunna komma därifrån. Men en sån dålig film. Så kass, så kass, så kass. Eller är det jag som inte fattar… Då kan jag lika gärna titta på Leijonborg i rutan, och eftersom han snart försvinner så gäller det att passa på. Mera Leijonborg NU!

  • Caritha Halldin

    Hej, med tanke på ditt förra inlägg, id….n är fastbränd i din hjärna, ……och du blir utbränd? Akta dig så dom inte skadar dig mer än nödvändigt. Sätt ner hälarna och sköt om dig.caritha

  • Fjärils ingrid

    jäkligt bra bilder …skrollar vidare ner å ner å ner …den var oxå bra ..å den ..hahaha fk-assan ….här kommer jag koll in lite då å då ..ha en fin kväll/Ingrid

  • Nea

    jo.jag fattar precis.*nickar*

  • Kari

    Jag hör tomma vintunnor från 1700-talets bistra Frankrike skramla ända in i nutid. Mitt i alltihop hörs Lars` Antoinettes ynka stämma gnissla över unken hed:”Ge dem kläääder då” (Sen halshuggs han utan att ha fattat varför).

Vad tycker DU?

