120. GREIDER – BÖN TILL MONA SAHLIN PÅ DEN STORA DAGEN!

Om Dan Greider

Tjena...greiderbloggen.wordpress.com...där ses vi. Visa alla inlägg av Dan Greider

8 responses to “120. GREIDER – BÖN TILL MONA SAHLIN PÅ DEN STORA DAGEN!

  • Nea

    aaaaaaaaamen! *nickar*

  • Kari

    Den varianten var ny,hehe. Hade hoppats på Margot Wallström som etta och Carin Jämtin som tvåa,men nu är det som det är o jag hoppas bara att hon vinner i respekt,inte bara här utan också ute ivärlden. Hon är ju en driven politiker o har säkert ett gott hjärta men jag är inte säker på vad hon kan uträtta på vår välrenommerade utlandssida.Även med bisittarnas hjälp./Kram

  • Dan

    Låt oss hoppas att hon överraskar!

  • Rose-Marie

    Jag hoppas sannerligen att hon gör något bra….för jag har varit mycket tveksam till Mona ;)Kram

  • Boa, giftfri och kramgo

    Göran Greider sa det uttryckligen på radion för en stund sedan: Gå till vänster, Mona!Har försökt att ringa dig, men du är avstängd.Ha det menar Boa!

  • uno

    Eller, som man säger i kanslihuset – Admen! Jodu, eller euro, man undrar hur det ska gå. Skatterna, arbetslösheten, sociala rättigheter, tankläkarräkningarna, eller ska var och en vara sin egen lyckas smed – utan att lyckas…. Ha det gubben.

  • Kari

    Jag håller med ovanstående kommentar,samt att jag också behöver en tankläkare som sköter både om tankningen samt putsar både min och bilens grill. Utan kostnad./Kramar

  • Kari

    …eller varför inte smida sina egna tankar och tänder,rent av. Om man nu lyckas bli sin egen lyckas smed,som ju gick ända fram till nyss,på 50-60-talet nån gång…

Vad tycker DU?

